Příjem a průběh překladatelských zakázek
1. Přijetí poptávky. Potřebuji od Vás vědět, o jaký překlad se jedná, který jazyk, Vámi požadovaný termín nebo jiná speciální přání
2. Kalkulace ceny překladu a odsouhlasení se zákazníkem, včetně termínu a způsobu odevzdání, způsobu platby
3. Vyhotovení překladu a předání dohodnutým způsobem
4. Vystavení faktury a platbaObjednání a realizace tlumočení
1. Příjem poptávky
2. Vyjasnění oboru a tématu ke tlumočení, místa, časového termínu a rozsahu, dopravy na místo, popř. ubytování
3. Vzájemné odsouhlasení ceny, způsobyu platby
4. Realizace
5. Platba
Přijímání zakázek a obchodní podmínky
Napište, prosím, o jaký druh překladu se jedná, přibližný rozsah a požadovaný termín vyhotovení. Je-li to možné, zašlete také ukázku textu. Ozvu se Vám ihned, jakmile to bude možné a předložím cenovou nabídku. Než začnu na překladu pracovat, je nutno odsouhlasit cenu, alespoň orientační.
V případě překladu dokumentu se soudním ověřením je možné zaslat kopii dokumentu předem emailem, připravím překlad a svážu jej s Vaším dokumentem na počkání až při převzetí.
Co si rozmyslet před objednáním služeb
Před objednáním služeb je nutno si rozmyslet rozsah překladu, termín vyhotovení, způsob předání. Je nutno předem vzájemně odsouhlasit cenu.